(practice)simple string check from layer name test code.
씬에 collider 레이어가 있는지 검사.
collider 레이어가 있으면 레이어 메니저에서 디스플레이 보이기 안보이기 테스트 하는 코드.
collider 레이어가 있으면 레이어 메니저에서 디스플레이 보이기 안보이기 테스트 하는 코드.
rollout test "test" width: 300 height:300 ( button _test "Test" on _test pressed do ( local _layer = LayerManager.getLayerFromName("collider") tmpName = _layer.name _layer = tmpName if _layer != tmpName then ( --DestroyDialog test messageBox "collider! could not found in this scene layer. /\ Please check to collider layer name or layer spelling " return undefined ) else ( --print "else" local _layerStr = _layer as String local messageBoxstr = " layer is collect! That was found in this scene." as String local newStringNory = append _layerStr messageBoxstr --format "%/n" newStringNoty messageBox newStringNory --??? ??? ??? ? ??? ??? ???. ) ) fn ShowHideColliderLayer bool = ( local _layer = LayerManager.getLayerFromName("collider") tmpName = _layer.name _layer = tmpName if _layer == tmpName then ( local o = LayerManager.getLayerFromName("collider") o.isHidden = bool ) else ( messageBox "collider! could not found in this scene layer. Please check to collider layer name or layer spelling " return undefined ) enableSceneRedraw() redrawViews() ) button _test2 "collider layer off" on _test2 pressed do ( ShowHideColliderLayer(true) ) button _test3 "collider layer off" on _test3 pressed do ( ShowHideColliderLayer(false) ) ) CreateDialog testGame Developer Leegoon copyright all right reserved since 2010.
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덧글쓰기 기능 있는거 아시죠? ㅋㅋ